Πέμπτη 31 Μαΐου 2012

Τρίτη η FIX στην αγορά μπίρας το 2011.

Σε τρίτο παίκτη της αγοράς μπίρας, μετά την Αθηναϊκή Ζυθοποιία και τη Μύθος Ζυθοποιία, αναδεικνύεται η Ολυμπιακή Ζυθοποιία, η οποία το 2010 επαναλάνσαρε στην ελληνική αγορά την ιστορική μπίρα ΦΙΞ. Το 2011 το μερίδιο της τελευταίας ανήλθε στο 7% από 3,5% το 2010, ενώ για το 2012 στόχος είναι η περαιτέρω αύξηση του μεριδίου, στο 10%. Βασικά «όπλα» για την επίτευξη του στόχου αυτού θα είναι η ενίσχυση της θέσης της ΦΙΞ στην τουριστική αγορά, η διανομή σε περισσότερα σημεία, καθώς και η γενικότερη στροφή των καταναλωτών στα ελληνικά προϊόντα. Επιπλέον, καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους η επιχείρηση θα ακολουθήσει πολιτική προσφορών. Ο κύκλος εργασιών της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας ανήλθε στα 25 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 115% σε σχέση με το 2010 και τα λειτουργικά κέρδη σε 3 εκατ. ευρώ. Ωστόσο, τα κέρδη προ φόρων θα κλείσουν με αρνητικό πρόσημο, καθώς η εταιρεία θα χρειαστεί περίπου πέντε χρόνια για να αποσβέσει το κόστος των μεγάλων επενδύσεων που πραγματοποίησε τα τρία προηγούμενα χρόνια (16 εκατ. η αρχική επένδυση και 25 εκατ. η επέκταση του εργοστασίου, που ολοκληρώθηκε τον Μάιο του 2011). Για τον λόγο αυτό, άλλωστε, οι επενδύσεις της εταιρείας για το 2012 θα περιοριστούν στα 5 εκατ. ευρώ και θα αφορούν προσθήκες στον εξοπλισμό παραγωγής και σε υλικά ανάπτυξης των πωλήσεων της εταιρείας.
Εμφαση, ωστόσο, θα δώσει στην ανάπτυξη των εξαγωγών. Ηδη από το πρώτο δίμηνο του 2012, η εταιρεία έχει αρχίσει να τιμολογεί τη διάθεση της ΦΙΞ σε Αυστραλία, Γερμανία, Ιταλία, Σουηδία, Ελβετία, Αγγλία, Αλβανία και Αυστρία, ενώ άλλες έξι νέες αγορές είναι έτοιμες να υποδεχθούν άμεσα το προϊόν της εταιρείας. Στόχος είναι οι πωλήσεις από τις εξαγωγές να αντιστοιχούν στο 3%–4% του συνολικού τζίρου.

Πηγή: http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economyepix_2_13/03/2012_475574

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου